Új jelszó kérése

Az alábbi szállítási költségek csak az Egyéni vásárlókra érvényesek!


FOXPOST CSOMAGAUTOMATA: 

790.-Ft     ⇐ ⇐

12.000.- Ft feletti vásárlás esetén  INGYENES!



POSTA:

2018. május 1-től érvényes Postai díjszabás alapján:

Postán, MOL kúton, COOP boltokban átvétel:                       1090.- Ft
12.000.- felett             490.- Ft

Postai házhoz szállítás: 1190.- Ft
12.000.- felett             590.- Ft


Az árak előreutalás és kiscsomag esetén érvényesek.

Postai utánvétes csomag esetén +1,5% a fizetési költség 

(ez a Posta által kirótt utánvét-kezelési díj)

 


 

12.000.- feletti vásárlás esetén

a FOXPOST szállítási mód

INGYENES!


 

Ha Ön KERESKEDŐ, a kiszállítási árakat akkor látja csak, ha bejelentkezett a kereskedői felhasználó nevével, majd IDE--> kattint.

Fogyasztó Barát

Fogyasztó Barát Honlap

Tanúsítvány

SSL Certificate

Fizetési megoldás

Női bugyi ajánlatunk

Partnereink

Hírlevél

SSL2

 

Fogyasztó Barát

 

TOP termékek

Mi minősül távollévők között kötött szerződésnek?

Mi minősül távollévők között kötött szerződésnek?


Az a szerződés, amelyet fogyasztó és vállalkozás köt egymással termék, illetve szolgáltatás értékesítésére irányuló, a vállalkozás által működtetett távértékesítési rendszer keretében olyan módon, hogy a szerződés megkötése érdekében a vállalkozás kizárólag távközlő eszközt alkalmaz.

Vannak azonban bizonyos kivételek. Így a vonatkozó jogszabály hatálya nem terjed ki:
• a távértékesítés keretében kötött pénzügyi ágazati szolgáltatási szerződésekről szóló törvény által szabályozott pénzügyi ágazati szolgáltatásokra irányuló szerződésekre;
• automatából történő értékesítésre;
• nyilvános telefonállomás igénybevétele útján az elektronikus hírközlési szolgáltatóval kötött szerződésre;
• az építési szerződésre;
• ingatlan tulajdonjogának vagy ingatlanra vonatkozó más jog megszerzésére irányuló szerződésekre, kivéve a bérleti szerződést;
• az árverésen kötött szerződésre.

Továbbá az élelmiszerek, valamint egyéb mindennapi fogyasztásra szolgáló termékek rendszeres házhozszállítására vonatkozó szerződésekre, és az olyan szállást nyújtó, szállítási, étkeztetési vagy szabadidős szolgáltatásokra vonatkozó szerződésekre, amelyek alapján a vállalkozás e szolgáltatásokat meghatározott időpontban vagy meghatározott időszakban nyújtja, korlátozottan vonatkozik a jogszabály.

Telefonon/interneten/csomagküldő szolgálaton keresztül rendelt termék távollévők kötött szerződésnek minősül-e?

Igen, mivel a törvény szerint távközlő eszköznek minősül bármely eszköz, amely alkalmas a felek távollétében - szerződés megkötése érdekében - szerződési nyilatkozat megtételére. Ilyen eszköz különösen a címzett vagy a címzés nélküli nyomtatvány, a szabványlevél, a sajtótermékben közzétett hirdetés megrendelőlappal, a katalógus, a telefon, az automata hívókészülék, a rádió, a videotelefon, videotex (mikroszámítógép képernyővel) billentyűzettel vagy érintőképernyővel, az elektronikus levél (e-mail), a távmásoló (telefax) és a televízió.

Mennyi időn belül lehet indokolás és kártérítési kötelezettség nélkül elállni az ilyen szerződésektől?


A fogyasztó elállási jogát
a) termék értékesítésére irányuló szerződés esetében a termék kézhezvételének napjától, ha eddig az időpontig nem kapott írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a termék kézhezvételének napjától számított három hónap elteltéig,
b) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződéskötés napjától, ha eddig az időpontig nem kapott írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a szerződéskötés napjától számított három hónap elteltéig
gyakorolhatja.
Ha az írásbeli megerősítés kézhezvételére a termék kézhezvételének napjától, illetve a szerződéskötés napjától számított három hónapon belül kerül sor, ettől az időponttól számított nyolc munkanap elteltéig a fogyasztó akkor is elállhat, ha a termék kézhezvételétől, illetve a szerződéskötés napjától számított három hónapból kevesebb mint nyolc munkanap van hátra.

Mi az az írásbeli megerősítés?


A vállalkozás köteles az alábbi pontokban foglaltakról való tájékoztatást írásban - papíron vagy más, a fogyasztó számára hozzáférhető tartós adathordozón - a fogyasztó rendelkezésére bocsátani. Ha e kötelezettségének a szerződéskötést megelőzően nem tett eleget, ezt az írásbeli megerősítést a szerződés teljesítése során kellő időben, de - kivéve, ha a teljesítés harmadik személy részére történik - legkésőbb a teljesítés időpontjában köteles a fogyasztó részére rendelkezésre bocsátani.
• a vállalkozás cégnevéről (nevéről) és címéről (székhelyéről, illetve lakóhelyéről) azonosításra alkalmas módon;
• a szerződés tárgyának lényeges jellemzőiről;
• a terméknek, illetve szolgáltatásnak az általános forgalmi adót és egyéb kötelező terheket is magában foglaló áráról, illetve díjáról, valamint az összes járulékos költségről, így különösen a fuvardíjról, szállítási vagy postaköltségről;
• a fizetés, a szállítás vagy a teljesítés egyéb feltételeiről;
• az elállás jogáról;
• az elállási jog gyakorlásának feltételeit, módját és következményeit,
• a vállalkozás azon telephelye (fiókja) vagy egyéb szervezeti egysége címét, ahol a fogyasztó panaszait érvényesítheti;
• az esetleges jótállás feltételeit, valamint a teljesítést követően igénybe vehető kiegészítő szolgáltatásokat (alkatrészellátás, javítószolgálat);
• a szerződés megszüntetésének lehetőségét, ha az határozatlan időre szól, vagy tartama az egy évet meghaladja.

Elállás esetén mennyi időn belül köteles a vállalkozás visszafizetni a vételárat?

A vállalkozás köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.

Mi van akkor, ha fogyasztási kölcsönből kívánta a fogyasztó fedezni a vételárat, de elállt a szerződéstől?

Ha a termék árát vagy a szolgáltatás díját részben vagy egészben a vállalkozás által nyújtott kölcsön fedezi, a fogyasztó elállási jogának gyakorlása a fogyasztási kölcsönszerződést is felbontja.
 
A fogyasztó a vállalkozásnak a fogyasztási kölcsönszerződés felbontásából eredő kárát nem köteles megtéríteni, és tőle kamat vagy egyéb költség sem követelhető.
 
A fentiek irányadóak akkor is, ha a termék árát vagy a szolgáltatás díját részben vagy egészben harmadik személy által nyújtott fogyasztási kölcsön fedezi, feltéve, hogy a fogyasztási kölcsönszerződés a pénzügyi intézmény és a vállalkozás előzetes megállapodásán alapul. A vállalkozás köteles a fogyasztó elállásáról a pénzügyi intézményt haladéktalanul értesíteni.

A szerződéstől való elállás esetében ki viseli a termék visszajuttatásával összefüggő költségeket?


A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezenfelül egyéb költség nem terheli. A vállalkozás azonban követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.

Ha a vállalkozás a szerződésben meghatározott módon helyettesítő termékkel, illetve szolgáltatással teljesít, és ezért a fogyasztó eláll a szerződéstől, ebben az esetben a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a vállalkozást terhelik. A költségek viseléséről, valamint a megfelelően helyettesítő termékkel, illetve szolgáltatással történő teljesítésről a vállalkozás egyértelműen és pontosan köteles a fogyasztót tájékoztatni.

Létezhet olyan eset, hogy bár távollévők között kötött szerződésről van szó, mégsem lehet elállni a szerződéstől?


Igen,
• szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha az elállási határidő lejárta előtt a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó beleegyezésével megkezdte;
• olyan termék értékesítése, illetve szolgáltatás nyújtása esetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac értékesítő által nem irányítható ingadozásától függ;
• olyan termék értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó;
• hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta;
• hírlap, folyóirat és időszaki lap értékesítésére vonatkozó szerződés esetében;
• szerencsejáték-szerződés esetében.

Kell-e fizetni az olyan termékért, amelyet a fogyasztó nem rendelt meg?


A vállalkozás nem követelhet a fogyasztótól ellenszolgáltatást, ha olyan terméket értékesít, illetve olyan szolgáltatást nyújt, amelyet korábban a fogyasztó nem rendelt meg.
A fogyasztó nyilatkozatának elmulasztása esetén sem lehet vélelmezni a vállalkozás ajánlatának - hallgatólagos - elfogadását.

Jogszabály
A távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Kormányrendelet
Webáruház készítés